Prigovori

Pisani prigovor potrošača je prigovor kojim potrošač iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca s potrošačem. Možete ga podnijeti
  • u našim poslovnicama
  • putem pošte - Lesnina H d.o.o., mömax - prigovor, Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka
  • ili elektroničke pošte - [email protected]
Odgovorit ćemo vam najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, ali ćemo se potruditi učiniti to i prije.

U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što brže i kvalitetnije riješili. Molimo vas, obavezno navedite sljedeće podatke:
  • ime i prezime
  • broj ugovora
  • broj Bonus Card kartice (ako se prigovor odnosi na Bonus Card program vjernosti)
Odgovore na neka Vaša pitanja možete naći i u rubrici Česta pitanja.

Status narudžbe provjerite na sljedećoj poveznici.

Upite o proizvodima šaljite na [email protected] (poslovnice) ili [email protected] (webshop).