Prigovori
Pisani prigovor potrošača je prigovor kojim potrošač iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca s potrošačem. Možete ga podnijeti
U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što brže i kvalitetnije riješili. Molimo vas, obavezno navedite sljedeće podatke:
Status narudžbe provjerite na sljedećoj poveznici.
Upite o proizvodima šaljite na [email protected] (poslovnice) ili [email protected] (webshop).
- u našim poslovnicama
- putem pošte - Lesnina H d.o.o., mömax - prigovor, Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka
- ili elektroničke pošte - [email protected]
U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što brže i kvalitetnije riješili. Molimo vas, obavezno navedite sljedeće podatke:
- ime i prezime
- broj ugovora
- broj Bonus Card kartice (ako se prigovor odnosi na Bonus Card program vjernosti)
Status narudžbe provjerite na sljedećoj poveznici.
Upite o proizvodima šaljite na [email protected] (poslovnice) ili [email protected] (webshop).