Opći uvjeti korištenja za “Moj račun” te Opći uvjeti poslovanja mömax webshopa

Korištenje odjeljka “Moj račun” ove web stranice www.moemax.hr („web stranica“) te kupnja i dostava proizvoda putem našeg webshopa na ovoj web stranici podliježu ovim općim uvjetima („Opći uvjeti“).
Odredbe Dijela A „Opći uvjeti poslovanja mömax webshopa“ primjenjuju se na sve korisnike koji kupuju proizvode putem našeg webshopa na web stranici.
Odredbe Dijela B „Općih uvjeta korištenja odjeljka 'Moj račun'" primjenjuju se na sve korisnike koji registriraju Korisnički račun kao „Moj račun" na web stranici.

Dio A: Opći uvjeti poslovanja mömax webshopa

Osnovni podaci o prodavatelju


Naziv: LESNINA H d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćeni naziv: LESNINA H d.o.o.
Sjedište: Slavonska avenija 106, 10000 Zagreb (Ivanja Reka)
Upisano u reg. uložak pod MB subjekta Trgovačkog suda u Zagrebu 040196707
Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Raiffeisenbank Austrija d.d. Zagreb, IBAN: HR7824840081105568861
OIB: 36998794856
MBS: 040196707
Osobe ovlaštene za zastupanje: Rajko Magdalenc, Emil Koprivc
Broj telefona: +385 1 3300 890
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Adresa za dostavu pošte: Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s LESNINA H d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge, Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka (dalje u tekstu: LESNINA H d.o.o.) u svojstvu prodavatelja.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.

Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.moemax.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.moemax.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.moemax.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito interpretativni učinak direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.moemax.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su internet i elektronička pošta.

Prodavatelj nije dužan ispuniti svoje ugovorne obveze ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave, osim po dogovoru s kupcem. Prije ponavljanja dostave kupac treba dostaviti potvrdu o plaćanju troška ponovljene dostave, sukladno uputi koju primi.

Sadržaj web stranice www.moemax.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

Informacije o kupovini mogu dobiti putem e-mail adrese: [email protected]

Ako je bilo koji dio ovih Općih uvjeta poslovanja suprotan (ili postane suprotan) prisilnim propisima primjenjuju se odredbe tih prisilnih propisa.

LESNINA H d.o.o. ulaže svaki razumni napor da svoje obveze iz ovih Općih uvjeta poslovanja ispuni uredno i na vrijeme. Pritom, LESNINA H d.o.o. ne odgovara za svako neispunjavanje obveza prouzrokovano izvanrednim okolnostima (višom silom).

Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.


GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.moemax.hr.
LESNINA H d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede u formi u kojoj su bile na snazi u vrijeme sklapanja ugovora.
Kupovina se obavlja naručivanjem proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima primjerice zbog postavki aplikacije, zaslona uređaja, percepcije boja, načina fotografiranja i slično. Opisani eventualni nesklad između proizvoda na fotografiji i isporučenog proizvoda ne predstavlja materijalni nedostatak proizvoda.

Kupac nema pravo na kupnju izložbenih primjeraka i primjeraka koji nisu označeni kao dostupni, osim u slučaju drugačijeg pisanog dogovora s pozivnim centrom, koji možete kontaktirati na broj telefona +385 1 3300 890. Odstupanja u površini i boji drvenih površina koja su uobičajena na tržištu ostaju pridržana. Isto tako ostaju pridržana i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. materijal namještaja i dekoracija) s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti.

Dostupnost odabranog proizvoda podložna je promjeni. LESNINA H d.o.o. zadržava pravo, u slučaju nedostupnosti odabranog proizvoda, ponuditi kupcu drugi proizvod iste vrijednosti. U slučaju da kupac ne želi ponuđeni zamjenski proizvod LESNINA H d.o.o. će mu vratiti plaćeni iznos.

LESNINA H d.o.o. se maksimalno trudi održavati cijene na web stranici točnima. U slučaju očite pogreške u cijeni proizvoda LESNINA H d.o.o. zadržava pravo bez odgađanja o tome obavijestiti kupca, otkazati narudžbu i vratiti mu uplaćeni iznos novca. Kupac ima pravo, u navedenoj situaciji, potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni.


POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na web stranicama LESNINA H d.o.o., www.moemax.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. LESNINA H d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektroničkom poštom biti obaviješten o prihvatu narudžbe i slanju paketa. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti prihvatiti narudžbu koja predstavlja ponudu potrošača za sklapanje ugovora, potrošač će o istome biti obaviješten.

U slučaju da LESNINA H d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik LESNINA H d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

LESNINA H d.o.o. može u svakom trenutku ukloniti bilo koji proizvod s web stranice kao i izmijeniti ili ukloniti opis istog. LESNINA H d.o.o. ne odgovara za takvo uklanjanje ili izmjenu. U slučaju izvanrednih okolnosti, LESNINA H d.o.o. zadržava pravo, i nakon prihvaćene narudžbe istu otkazati i kupcu izvršiti povrat plaćenog novca.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda LESNINA H d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.

2. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "U košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na novu kategoriju proizvoda, odnosno na „Nastavi s kupovinom“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“. Ukoliko kupac želi završiti proces odabira proizvoda, potrebno je kliknuti na ikonu „Na blagajnu“ nakon čega će se kupac preusmjeriti na stranicu na kojoj je potrebno unijeti sljedeće obvezne podatke kako bi se izvršila narudžba: e-mail adresa, broj telefona, ime, prezime, ulica, kućni broj/kat/vrata, poštanski broj, mjesto.

Kupac može, uz navedene podatke, unijeti i sljedeće podatke koji nisu obvezni za provedbu narudžbe: oslovljavanje, titula, kat, oznaka postoji li u zgradi dizalo, dodatak adresi, broj Bonus Card kartice, te oznaku da želi platiti kao pravna osoba odnosno oznaku da postoji odstupajuća adresa isporuke.

Nakon popunjavanja svih gore navedenih obveznih podataka kupac je, kako bi nastavio s procesom narudžbe, dužan kliknuti na polje „Nastavi na načine plaćanja“ te odabrati mogućnost „Po pouzeću“, "Plaćanje po predračunu", „Kreditna kartica“ ili "Splitit - Plaćanje na rate".
Ako je kupac odabrao plaćanje kreditnom karticom otvara se prozor u kojem može provjeriti točnost unesenih podataka te je dužan označiti kućicu „Da, pročitao/pročitala sam OUP i Informacije o pravu na opoziv te ih prihvaćam i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja.“ nakon čega će moći kliknuti na kućicu „Kupi sada“. Nakon klika na kućicu „Kupi sada“ kupac će biti preusmjeren na stranicu na kojoj je dužan popuniti tražene podatke i to: ime kako je naznačeno na kartici, broj kartice, mjesec i godina isteka kartice te CVV.

U slučaju da je kupac odabrao plaćanje pouzećem otvara se prozor u kojem može provjeriti točnost unesenih podataka te je dužan označiti kućicu „Da, pročitao/pročitala sam OUP i Informacije o pravu na opoziv te ih prihvaćam i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja.“ nakon čega će moći kliknuti na kućicu „Kupi sada“.
Nakon kupovine kupac će dobiti broj narudžbe te će putem poruke elektroničke pošte biti obaviješten o istoj.

Čuvamo vaše osobne podatke (ime, prezime, OIB, adresa, broj telefona, e-mail) zato što ste nam dali suglasnost prilikom kupnje. Vaše smo podatke podijelili s našom partnerskom dostavnom službom, kako bismo proizvode dostavili do Vas. Ako ne želite da čuvamo Vaše podatke, možete povući privolu putem naše web stranice na [email protected].

3. Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom primitka narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.

4. Prodavatelj će kupcu, ako prihvati narudžbu, poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru (potvrdu narudžbe) zajedno s potvrdom da je paket poslan.

5. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti LESNINA H d.o.o. o istom na adresu e-pošte [email protected]

6. Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu narudžbe putem e-pošte dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte [email protected] ili na broj telefona +385 1 3300 890 svaki radni dan u vremenu od 8-16 sati.

7. U slučaju da LESNINA H d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik LESNINA H d.o.o. u svrhu dogovora o načinu korištenja prava potrošača na eventualnu isporuku zamjenskog proizvoda, eventualno otkazivanje naručenog proizvoda ili raskid ugovora.

8. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati LESNINA H d.o.o. na adresu e-pošte [email protected] ili na broj telefona +385 1 3300 890 radnim danom u vremenu od 8-16 sati.


CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
  • kreditnom ili debitnom karticom – jednokratno i na rate (plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje karticama Mastercard, Maestro, Visa i Diners);
  • PayPal - plaćanje putem vašeg PayPal računa;
  • Google Pay - sustav plaćanja tvrtke Google koji KUPCU omogućuje korištenje podataka pohranjenih na njegovom Google računu. Za brzo, jednostavno i sigurno plaćanje pomoću pohranjenih načina plaćanja (kao što su debitne kartice, kreditne kartice ili PayPal), sukladno Dodatnim uvjetima pružanja usluge za Google Pay / Google Payments;
  • Apple Pay - dostupan je vlasnicima (kompatibilnog) Apple uređaja. Ako odaberete APPLE PAY, možete brzo i sigurno platiti svoju kupnju debitnom ili kreditnom karticom dodanom u aplikaciju Novčanik na Vašem Apple uređaju. Apple Pay se prikazuje samo u Appleovom internet pregledniku Safari;
  • plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom, pri čemu će za neke narudžbe biti potrebno unaprijed platiti dostavu, po uputi trgovca;
  • plaćanje po predračunu.

Sigurnost uplate i zaštitu podataka jamči nam Adyen N.V., Amsterdam, Nizozemska („Adyen“) - Vaše podatke (ime, prezime, datum isteka kartice i broj kartice) pohranjuju sukladno najvišem sigurnosnom standardu industrije platnih kartica – PCI DSS Level 1 koji je propisan od strane vodećih kartičnih kuća (Visa Inc., MasterCard, Discover Financial Services i JCB International).
Plaćanje na rate se procesuira preko pružatelja usluga platnog prometa Splitit, kojem ustupamo naše potraživanje po ugovoru. Splitit je pružatelj tehnologije koji trgovcima omogućuje da svojim kupcima ponude plaćanje mjesečnih rata korištenjem postojeće kreditne kartice kupca bez kamata, obrazaca za prijavu ili naknada.

U odnosu na neke narudžbe (pr. narudžbe veće vrijednosti koje su naručene za izradu po specifikaciji kupca) LESNINA H d.o.o. će obavijestiti o iznosu koji će kupac morati uplatiti po narudžbi, a koji LESNINA H d.o.o. ima pravo zadržati za slučaj odustajanja kupca od narudžbe, odnosno kupnje (odustatnina).

U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već kada uplata bude registrirana i kad LESNINA H d.o.o. obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje.

Ukoliko odaberete opciju dostave na kućnu adresu, naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog ulaza. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Pružamo i uslugu unosa namještaja, po cjeniku.

Zahtjev za unos se dogovara individualno, ovisno o regiji i mjestu isporuke. Za takve upite neophodno je kontaktirati web shop na: [email protected] odmah po obavljenoj narudžbi, a najkasnije prije nego što kupac dobije obavijest da je narudžba predana dostavljaču.

LESNINA H d.o.o. nastojat će, u suradnji sa službama koja obavljaju dostavu, proizvod isporučiti i prije roka navedenog u poruci elektroničke pošte kojom je potvrđena narudžba proizvoda ili, ako takav rok nije naveden i prije procijenjenog vremenskog okvira dostave. S obzirom na neizvjesnost raspoloživosti proizvoda i/ili nemogućnosti utjecaja na izvanredne okolnosti (primjerice, promjena epidemioloških mjera) moguć je i dulji rok dostave od procijenjenog roka ili vremenskog okvira danog prilikom narudžbe. Nastojimo sve Vaše narudžbe isporučiti u što kraćem roku, a obvezujemo se isporučiti proizvode u krajnjem roku od 6 mjeseci.

Termin dostave dogovara se telefonski, SMS porukom. Kupac prima ukupno 3 SMS poruke, uz to i obavijest od Mömax-a e-mailom. Ukoliko nakon prve obavijesti kupac ne zaprimi robu i ne reagira na GW poruku radi odgode termina, LESNINA H d.o.o. ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 (četrnaest) dana. Moguće troškove transporta proizvoda radi opisanog otkaza ugovora će snositi kupac. LESNINA H d.o.o. dostavu ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed. Preuzimanjem paketa potvrđujete da je paket primljen u ispravnom stanju. Oštećenje proizvoda nije nedostatak za koji Lesnina H d.o.o. odgovara. Ukoliko je paket oštećen molimo da ga ne zaprimate i da se javite u webshop na e-mail [email protected]


Ljetni raspored dostava na otoke Hrvatska važeći od 01.05. – 15.08. – Ljetni period

Raspored dostave po otocima Dalmacija

BRAČ PONEDJELJKOM, ČETVRTKOM
MLJET dostava u roku 14 dana-SUBOTOM
HVAR UTORKOM, PETKOM
ŠOLTA dostava u roku 14 dana-SUBOTOM
VIS dostava u roku 14 dana-SUBOTOM
KORČULA SRIJEDOM, SUBOTOM
UGLJAN SUBOTOM
PAŠMAN SUBOTOM
DUGI OTOK dostava u roku 14 dana - SUBOTOM
PAG PETKOM
PELJEŠAC SRIJEDOM, SUBOTOM
MURTER, ČIOVO, VIR dostava u roku 48 sati

Raspored dostave po otocima Primorje
KRK dostava u roku 48 sati
CRES, LOŠINJ ČETVRTKOM
RAB UTORKOM
Napomena:
• Pošiljka treba biti u skladištu GW ili DPD Zagreb minimalno dva dana prije dana dostave.
(Ako je dostava u četvrtak, pošiljka mora biti na skladištu GW Zagreb najkasnije u utorak).
• Ukoliko je subota državni blagdan, dostave se obavljaju prvi sljedeći radni dan.
• Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:
Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli,
Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele
Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.
Preuzimanje od strane kupca se vrši u dolaznoj trajektnoj luci, prema dogovori I ovisno o redu vožnje trajekta/
broda.
• Zbog turističke sezone od 02.04.2018. uvodi se 48 h rok isporuke za Dubrovačko-Neretvansku županiju (20000 - 20999) umjesto dosadašnjih 24-48 h.

Zimski raspored dostava na otoke Hrvatska važeći od 15.08. – 30.04. – Zimski period


Raspored dostave po otocima Dalmacija

BRAČ ČETVRTKOM
MLJET dostava u roku 14 dana – SUBOTOM
HVAR PETKOM
ŠOLTA dostava u roku 14 dana – SUBOTOM
VIS dostava u roku 14 dana – SUBOTOM
KORČULA SRIJEDOM
UGLJAN SUBOTOM
PAŠMAN SUBOTOM
DUGI OTOK dostava u roku 14 dana – SUBOTOM
PAG PETKOM
PELJEŠAC SRIJEDOM
MURTER, ČIOVO, VIR DOSTAVA UNUTAR 48 SATI

Raspored dostave po otocima Primorje
KRK DOSTAVA UNUTAR 48 SATI
CRES, LOŠINJ ČETVRTKOM
RAB UTORKOM
Napomena:
• Pošiljka treba biti u skladištu GW ili DPD Zagreb minimalno dva dana prije dana dostave.
(Ako je dostava u četvrtak, pošiljka mora biti na skladištu GW Zagreb najkasnije u utorak).
• Ukoliko je subota državni blagdan, dostave se obavljaju prvi sljedeći radni dan.
• Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:
Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli,
Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele
Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.
Preuzimanje od strane kupca se vrši u dolaznoj trajektnoj luci, prema dogovori i ovisno o redu vožnje trajekta/broda.

Rok počinje u trenutku kada LESNINA H d.o.o. preda paket službi koja izvršava dostavu, o čemu obavještava kupca mailom (ne uključuje vikend i blagdane).

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u eurima. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Dodatne usluge i dostava nisu u cijeni proizvoda. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj euro, te kupac plaća trošak konverzije valuta.


OPIS NAČINA ISPORUKE PROIZVODA

Narudžbu LESNINA H d.o.o. dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“. Dostava proizvoda vrši se prvenstveno putem logističkog partnera Gebruder Weiss za cargo i DPD za paketnu robu, a moguće i putem drugih društava partnera. LESNINA H d.o.o. prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda te postoje li na istom materijalni nedostaci i/ili druga oštećenja.

TROŠKOVI DOSTAVE

Ukoliko je iznos narudžbe € 529,99 i manji trošak dostave u cijelosti plaća kupac, a ukoliko je iznos narudžbe veći od € 529,99, trošak dostave u cijelosti snosi prodavatelj.

Cijene dostave (u cijenu je uključen PDV):
1.Paketne isporuke: € 3,90
U paketne isporuke spadaju sve isporuke koje su u zadanim gabaritima;
max volumen 0,25 cbm, max težine 30 kg te max dužine 175 cm, kvadratni oblik.
2. Cargo isporuke: € 26,50
U cargo isporuke spadaju svi paketi koji su teži od 30kg, ili se dostavljaju na euro paleti, tj. kvadratni paketi koji ne premašuju dimenzije (2 x 2 x 1,8 m ), tepisi te drugi oblici; max duljina 6m.

Dodatak na postojeću cijenu za otoke je dodatnih € 9,20.

Ako kupac ima kombinaciju cargo + paketna isporuka, u tom slučaju se računa samo veća cijena dostave tj. € 26,50.

LESNINA H d.o.o. dostavu vrši samo unutar Republike Hrvatske.

Kod isporuke manjih paketa (paketna isporuka do 30kg) imate niz prednosti: predviđeno vrijeme dostave unutar jednog sata, preuzimanje paketa na više od 420 lokacija diljem Hrvatske na način da sami preusmjerite paket, što Vam omogućava naš logistički partner DPD.

Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te ih odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu i na otpremnici navesti sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak i sl.) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi / preuzimanju.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, LESNINA H d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete LESNINA H d.o.o. čuva u maksimalnom trajanju do 6 mjeseci od neuspjele dostave/obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti po dogovoru. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.


OPĆE INFORMACIJE

Korisnici odnosno kupci su dužni prije početka korištenja web stranice www.moemax.hr (dalje: web stranice) vlasnika LESNINA H d.o.o. upoznati se s Općim uvjetima poslovanja. Ukoliko imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e pošte [email protected].

Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.moemax.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koje se putem nje pružaju.

Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu i obavljati narudžbe proizvoda na istoj na način da:
1)štete autorima ili trećim osobama,
2) ju koriste isključivo za upite i pravno valjane narudžbe
3) ju ne koriste za davanje lažnih narudžbi
4) prilikom narudžbe pružaju točne i potpune informacije koje se od njih traže
5) prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga
6) namjerno postavlja maliciozne računalne programe ili drugi štetan sadržaj
7) neovlašteno pristupa web stranici, izvršava napade distribuiranog uskraćivanja usluga ili slične.

Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.

U slučaju da kupci koriste web stranice suprotno točki 3), 6) i 7) LESNINA H d.o.o. ovlaštena je takvu narudžbu otkazati te o tome obavijestiti nadležne institucije.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Sva autorska prava, zaštićeni žigovi i druga prava intelektualnog vlasništva nad sadržajima web stranice pripadaju LESNINA H d.o.o. ili osobama koje su dale dozvolu LESNINA H d.o.o. za korištenje tih prava. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu LESNINA H d.o.o.

LESNINA H d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. LESNINA H d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. LESNINA H d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. LESNINA H d.o.o. ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.moemax.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.moemax.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

LESNINA H d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.xxxlesnina.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. Korisnik se obvezuje da će web stranicu koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.moemax.hr zabranjeno je i može rezultirati ukidanjem pristupa istoj.

LESNINA H d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.moemax.hr. Opći uvjeti poslovanja dostavljaju se putem e-pošte u PDF obliku. Za kupca su obvezujući Uvjeti poslovanja koji su mu dostavljeni putem e-pošte u PDF obliku.

LESNINA H d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.

Dužnost je i obveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. LESNINA H d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.moemax.hr.


MATERIJALNI NEDOSTACI

LESNINA H d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda, sukladno primjenjivim propisima. Kupac je obvezan obavijestiti LESNINA H d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti LESNINA H d.o.o. u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Materijalni nedostaci za koje LESNINA H d.o.o. odgovara:

(1) za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(9) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji:

1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
5) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
6) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
7) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
8) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
9) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
10) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje LESNINA H d.o.o. ne odgovara:

LESNINA H d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.


Pregled stvari i vidljivi nedostaci

Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka LESNINA H d.o.o. može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
• uklanjanje nedostatka,
• predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
• sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao LESNINA H d.o.o. naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

LESNINA H d.o.o. ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je LESNINA H d.o.o. nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da LESNINA H d.o.o. neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako LESNINA H d.o.o. u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi LESNINA H d.o.o. da ugovor održava na snazi.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na LESNINA H d.o.o.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.
Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.

Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.

Prijava reklamacije trebala bi sadržavati ispunjeni Obrazac za prijavu online reklamacije te, radi bržeg rješavanja vašeg predmeta, fotografije oštećenja, odnosno nedostataka. Prodavatelj će prihvatiti reklamaciju i u drugom obliku.

Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva koje možete pročitati na https://www.moemax.hr/c/jamstvo .



U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.


PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu LESNINA H d.o.o. mömax (poslovnica web shop), Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka ili elektroničkom poštom na [email protected] u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti tako da klikne na Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Potrošač je dužan vratiti artikl u neoštećenoj originalnoj ambalaži, na skladište webshopa, svaki radni dan od 10 - 16sati, uz prethodnu najavu u ured webshopa na e-mail [email protected]. Adresa povrata je ulica Ljudevita Posavskog 5, 10360 Sesvete.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u poslovnicama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije, primjerice, montirati, koristiti niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.

Kako bi se potrošaču olakšalo sastavljanje pisanog raskida ugovora niže se nalazi informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji isti može ispuniti i poslati na adresu prodavatelja LESNINA H d.o.o. mömax, (poslovnica web shop), Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka ili elektroničkom poštom na [email protected]. Raskid ugovora potrošač može popuniti i klikom na link gore naznačen.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima:

1. predmet ugovora je roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora,
2. predmet ugovora je roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
3. predmet ugovora je zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
4. predmet ugovora je roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
5. potrošač je posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom.


OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu LESNINA H d.o.o. mömax, Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka, elektroničkom poštom na [email protected] ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi LESNINA H d.o.o. mömax, Slavonska avenija 106, 10373 Ivanja Reka.
Kako bi potrošaču LESNINA H d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.
LESNINA H d.o.o. bez odgađanja će, po primitku prigovora, potrošaču potvrditi primitak istog.
Odgovor na prigovor potrošača LESNINA H d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora LESNINA H d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.


Dio B: Opći uvjeti korištenja odjeljka “Moj račun”

1. Opseg primjene; odstupajući uvjeti
  1. Lesnina H d.o.o. ("Lesnina") pruža registriranim korisnicima (“Kupac”) Korisnički račun unutar odjeljka “Moj račun” na web stranici www.moemax.hr (“Korisnički račun”). Ovi Opći uvjeti korištenja odjeljka “Moj račun” uređuju pružanje i korištenje Korisničkog računa. Opći uvjeti prodaje u Dijelu B ovih Općih uvjeta primjenjuju se na kupnju proizvoda putem našeg webshopa na web stranici.
  2. Kupac mora imati najmanje 18 godina kako bi se mogao registrirati za Korisnički račun te imati prebivalište/boravište u Hrvatskoj.
  3. Ako je Kupac pravna osoba (posebice d.o.o. ili d.d.), osobe koje poduzimaju radnje osiguravaju da imaju potrebnu punomoć predstavljati odnosnu pravnu osobu.
  4. Registracijom Korisničkog računa na web stranici i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun”, Kupac sklapa ugovor o besplatnom korištenju usluga i koristima koje proizlaze iz Korisničkog računa, pod uvjetima iz odredbi ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun”.
  5. Ovi Opći uvjeti korištenja odjeljka “Moj račun” imaju isključivu primjenu. Odstupajući, dodatni ili proturječni uvjeti nisu prihvaćeni. Ovo je također primjenjivo ako Lesnina ne izjavi izričit prigovor na njihovo uključivanje.
2. Usluge unutar Korisničkog računa
Kupci koji se prijave za Korisnički račun prvenstveno mogu primati sljedeće usluge, od kojih su neke individualizirane. Dodatne usluge mogu biti dodane tijekom trajanja korisničkog ugovora:

Pojednostavljena kupnja: Kupac dobiva pristup web portalu i nadzornoj ploči u kojima može pohraniti svoje opće podatke i preferencije za kupnju. Kao posljedica toga Kupac ne mora ponovno unositi informacije svaki puta kad obavi kupnju ili posjeti web stranicu. Kupac može pohraniti svoju adresu i željenu adresu za slanje računa, način plaćanja i poslovnicu. Kupac može promijeniti ove podatke u bilo koje doba u svom Korisničkom računu. Kupac može obaviti kupnju putem web stranice kao registrirani korisnik unutar svoj Korisničkog računa, ali također i kao gost. Ako Kupac obavi kupnju kao gost, podaci o narudžbi neće biti pohranjeni u Korisničkom računu Kupca osim ako Kupac pruži svoj broj programa vjernosti u sklopu kupnje, a Korisnički račun je povezan s programom vjernosti. Na kupnju se primjenjuju trenutno važeći Opći uvjeti poslovanja mömax webshopa.
  1. Pregled narudžbi: Unutar Korisničkog računa Kupci mogu upravljati narudžbama i gledati podatke o sadašnjim i prošlim narudžbama koje su napravili kao registrirani korisnici. U ovu svrhu, Lesnina pruža povijest narudžbi, status narudžbi, račune, podatke o raskidima i povratima, kao i upute za montažu – ako su dostupne – za naručene proizvode.
  2. Popis omiljenih proizvoda: Kupci mogu stvarati popise proizvoda koji im se sviđaju, gledati te popise, i prilagođavati ih u bilo koje vrijeme.
  3. Upravljanje dogovorenim sastancima: Kupci mogu rezervirati i upravljati savjetodavnim sastancima u našim poslovnicama. Mömaxovi stručnjaci za uređenje mogu, ako to Kupac želi, učitati planove uređenja na Korisnički račun Kupca nakon savjetodavnog sastanka. Također, Kupci mogu rezervirati i upravljati terminima za korištenje transportnog vozila putem Korisničkog računa.
  4. Kuponi: Kupci mogu primati kupone. Kuponi su namijenjeni isključivo za osobnu uporabu od strane odnosnog Kupca, a mogu se koristiti u skladu s uvjetima odnosnog kupona. Nije dozvoljeno preprodavati kupone ili besplatno ih ustupati trećim osobama. U slučaju neovlaštenog prijenosa, kuponi gube svoju valjanost i više se ne mogu koristiti.
  5. Nagradne igre: Kupcima će biti omogućeno sudjelovanje u nagradnim igrama. Na sudjelovanje se primjenjuju uvjeti odnosne nagradne igre.
  6. Korisničke ankete: Lesnina povremeno kontaktira Kupce radi sudjelovanja u anketama o općenitom zadovoljstvu s mömaxom, o kupnjama te o stambenom prostoru i stilu uređenja Kupca.
  7. Recenzije proizvoda: Kupci mogu komentirati i ocjenjivati naše proizvode (u skladu s odjeljkom 6 ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun”) na web stranici kako bi pružili drugim Kupcima podatke, savjete i mišljenja. Kupci mogu brisati svoje komentare i recenzije s web stranice u bilo koje vrijeme.
  8. Personalizirani bilteni i preporuke proizvoda: Kupac može odlučiti registrirati se za mömax newsletter i primati personalizirane preporuke proizvoda koji se pojavljuju na web stranici te primati kupone. Adaptacija biltena za web, preporuke proizvoda na web stranici te kuponi kreiraju se primarno temeljem sljedećih podataka: Korištenje biltena elektroničke pošte, korištenje anketa, korištenje kupona, podaci o kolačićima, podaci o prodajama i prodajnim razgovorima.
  9. Društvene: mreže: Lesnina također pruža Kupcima – na njihov zahtjev – mömaxove oglase na web stranicama na društvenim mrežama ili drugim web stranicama partnera koji pružaju oglašavanje temeljeno na ponašanju, a kako je to navedeno u informacijama o zaštiti podataka.
  10. Korisnička podrška: Kupci mogu slati upite Korisničkoj podršci.
  11. Povezivanje s programom vjernosti: Na zahtjev Kupca, Lenina povezuje Korisnički račun s mömaxovim programom vjernosti - Bonus Card.
3. Izmjene kontakt podataka; prijenos odjeljka “Moj račun”
  1. Kupac je dužan bez odgode obavijestiti Lesninu o bilo kojim promjenama njegovih kontakt podataka u Korisničkom računu.
  2. Korisnički račun je osoban i nije prenosiv na druge osobe.
4. Tehnički zahtjevi
Korisničkom računu pristupa se putem telekomunikacijskih sredstava. Preduvjeti za korištenje Korisničkog računa su (u svakom pojedinom slučaju u skladu sa suvremenom tehnologijom):
  • Pristup internetu,
  • Uređaj koji omogućuje pristup internetu (osobno računalo, laptop, pametni telefon ili tablet osobno računalo),
  • Ažurirana verzija internet preglednika, i
  • Aktivacija Java Script-a.
Lesnina ne pruža ništa od potrebnog hardvera ili softvera.

5. Pravo korištenja Kupca
  1. Lesnina daje i osniva za Kupca, pod uvjetima iz ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun”, globalno, neisključivo, neprenosivo, koje nije moguće podlicencirati, pravo korištenja Korisničkog računa za svoje osobne svrhe tijekom trajanja korisničkog ugovora. Korištenje odjeljka “Moj račun” u komercijalne svrhe nije dozvoljeno.
  2. Bilo koje drugo korištenje Korisničkim računom nije dozvoljeno, osim ako je isto izričito dogovoreno u ovim Općim uvjetima korištenja odjeljka “Moj račun” ili proizlazi iz prisilnih zakonskih odredbi. Posebice, Kupcu nije dozvoljeno prodati, iznajmiti, posuditi, podlicencirati ili na drugi način distribuirati, umnožavati, kopirati, činiti javno dostupnim, uređivati ili prevoditi, prilagođavati, koristiti se obrnutim inženjeringom u pogledu, ili na drugi način preinačiti Korisnički račun, u cijelosti ili u dijelu, ili reproducirati rezultate prikupljene na taj način, ili ih koristiti radi izrade konkurentnog proizvoda.
6. Obveze Kupca
  1. Pri korištenju odjeljka “Moj račun”, Kupci su dužni:
  • štititi dodijeljene podatke za prijavu te sigurnosne mjere identifikacije i autentifikacije od pristupanja trećih osoba te ne smiju iste dati tim trećim osobama;
  • čuvati lozinku za njihov račun, odabrati ju na siguran način te ju redovito mijenjati, kao i udovoljavati našim zahtjevima i uputama vezanim uz IT sigurnost;
  • ne zlorabiti Korisnički račun;
  • ne pokušati pribaviti bilo koje podatke bez dozvole te ne ometati web stranicu, niti angažirati nekoga drugoga da to čini;
  • redovito pohranjivati njihov Korisnički sadržaj učitan na web stranicu u skladu s odnosnim rizikom, a u svakom slučaju prije prestanka korisničkog ugovora;
  • izraditi vlastite sigurnosne kopije kako bi osigurali rekonstrukciju Korisničkog sadržaja u slučaju gubitka;
  • provjeriti sadržava li Korisnički sadržaj viruse prije slanja ili učitavanja na web stranicu i koristiti suvremene programe za zaštitu od virusa;
  • ne učitavati Korisnički sadržaj koji (a) nije relevantan za svrhu web stranice, ili (b) se ne podudara se sa sadržajem primjenjivog obilježja polja; i
  • učitavati Korisnički sadržaj koji sadrži osobne podatke trećih osoba samo ako je isti relevantan i ako je Kupac unaprijed obavijestio treću osobu na koju se isti odnosi.
  1. Sadržaj objava Kupca na web stranici ili na Korisničkom računu (“Korisnički sadržaj”):
  • može biti izražen isključivo na prikladan, otvoren, ali u isto vrijeme obziran način,
  • ne smije klevetati, omalovažavati, prijetiti, maltretirati niti uhoditi druge, niti smije sadržavati osobne podatke trećih osoba (poput imena ili adresa elektroničke pošte),
  • ne smije povrijediti prava intelektualnog vlasništva trećih osoba, poput autorskog prava, prava žiga, pravo na ime ili druga zaštićena prava,
  • ne smije se zlouporabiti radi oglašavanja bilo koje vrste ili drugih komercijalnih interesa, ili radi poziva na političke proteste, i
  • ne smije sadržavati nezakonit, a posebice, kažnjiv, pornografski, ponižavajući sadržaj, ili sadržaj koji krši osobna prava; ovo se također primjenjuje na štetan sadržaj poput virusa, trojanskih konja i maliciozan softver.
  1. Ako Lesnina ima razumnu sumnju vjerovati da Kupac ne udovoljava ovim Općim uvjetima korištenja odjeljka “Moj račun”, Lesnina zadržava pravo deaktivirati pristup Korisničkom računu i, ako je primjenjivo, objavljenom sadržaju sve dok povreda nije otklonjena te – u slučaju ponavljanja ili neotklonjive povrede – raskinuti bez prethodne obavijesti korisnički ugovor s Kupcem.
7. Prava na učitanom Korisničkom sadržaju
  1. Učitavanjem odnosnog Korisničkog sadržaja, Kupac daje i osniva za Lesninu neisključivo pravo nad Korisničkim sadržajem u trajanju od jedne kalendarske godine od prestanka korisničkog ugovora. Ovo uključuje, ali se ne ograničava na, pravo kopiranja, pretvaranja, reprodukcije, distribucije ili činjenja dostupnim drugim Kupcima na web stranici, izmjene Korisničkog sadržaja – u mjeri u kojoj takva izmjena Korisnički sadržaj ne lišava njegovog namijenjenog učinka, odnosno ne izobličuje Korisnički sadržaj.
  2. Lesnina ovime prihvaća dodjelu i osnivanje ovih prava. Kupac je odgovoran osigurati da su dodijeljena i osnovana prava slobodna od prava trećih osoba i da takva prava trećih osoba nisu suprotna korištenju Korisničkog sadržaja od strane Lesnine.
  3. Kupac je svjestan da se Korisnički sadržaj dijeli, na primjer s drugim Kupcima na web stranici.
8. Zaštita podataka
Za informacije o obradi osobnih podatka Kupca u vezi s Vašim Korisničkim računom i o korištenju kolačića na web stranici, molimo pogledajte naša Pravila privatnosti i naša Pravila o korištenju kolačića.

9. Standardi kvalitete i IT sigurnost
  1. Lesnina nastoji pružiti usluge u skladu s ovim Općim uvjetima korištenja odjeljka “Moj račun” bez grešaka i prekida. Međutim, Lesnina ne može uvijek jamčiti pružanje usluga bez grešaka i prekida. U slučaju grešaka, prekida usluga ili drugih smanjenja kvalitete, Lesnina će uspostaviti redovno funkcioniranje što je prije moguće.
  2. Pri upravljanju odjeljkom “Moj račun”, Lesnina udovoljava pravnim standardima zaštite podataka i IT sigurnosti. Vaši podaci unutar odjeljka “Moj račun” zaštićeni su standardima koji su uvijek ažurirani i uobičajeni na tržištu, ili višim standardima.
10. Odgovornost
  1. Odgovornost Lesnine za štetu uslijed obične nepažnje, iz bilo kojeg razloga, ograničena je kako slijedi:
  1. U slučaju povrede bitnih obveza iz ugovora, Lesnina je odgovorna do iznosa štete koja je predvidiva unutar opsega ugovora.
  2. U ostalim slučajevima, Lesnina nije odgovorna za običnu nepažnju.
  3. Ograničenja odgovornosti navedena u § 10 (1) ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun" ne primjenjuju se u slučaju obvezne pravne odgovornosti (posebice u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima) kao i u slučaju skrivljenih osobnih ozljeda. Nadalje, iste se ne primjenjuju ako i u mjeri u kojoj je Lesnina preuzela jamstvo.
  4. § 10 (1) i (2) ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun” primjenjuju se na odgovarajući način na odgovornost Lesnine za nastale troškove.
  5. Kupac je dužan poduzeti sve razumne mjere kako bi izbjegao ili umanjio štetu.
11. Trajanje ugovora
  1. Kupac ili Lesnina mogu otkazati korisnički ugovor u bilo koje doba bez navođenja razloga (putem gumba “Obriši” unutar Korisničkog računa ili putem elektroničke pošte na adresu [email protected]).
  2. Nakon otkaza korisničkog ugovora, Korisnički račun se deaktivira te se Korisnički sadržaj uklanja s web stranice. Korisnički sadržaj se pohranjuje i obrađuje od strane Lesnine isključivo ako i u mjeri u kojoj je to potrebno u svrhu pravne obveze arhiviranja. Kupci su sami odgovorni za pravodobno stvaranje sigurnosnih kopija njihovog Korisničkog sadržaja, prije isteka korisničkog odnosa.
  3. Lesnina može ukinuti odjeljak “Moj račun” u bilo koje vrijeme.
  4. Na valjanost kupona ili nagradnih igara, a koji su još uvijek valjani u vrijeme ukidanja ili otkaza korisničkog odnosa vezanog uz odjeljak „Moj račun“, ne utječe na ukidanje odjeljka „Moj račun“, osim ako opći uvjeti odnosnog kupona ili nagradne igre ne propisuju drugačije.
  5. Ukidanje odjeljka “Moj račun” ili otkaz korisničkog ugovora nema utjecaj na narudžbe koje je Kupac već poslao Lesnini.
12. Rješavanje sporova
Lesnina ne sudjeluje niti je obvezan sudjelovati u postupku rješavanja sporova putem potrošačke arbitraže.

13. Ostalo
  1. Mjerodavno pravo je pravo Republike Hrvatske, uz isključenje pravila o sukobu zakona i isključenje UN Konvencije o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe. Ovo ne utječe na zakonske odredbe o ograničenju odabira mjerodavnog prava te primjenjive prisilne propise, posebice one države u kojoj Kupac ima svoje uobičajeno boravište kao potrošač.
  2. Ako pojedina odredba ili više odredaba ovih Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun” jesu ili postanu nevaljane ili neprovedive, to ne utječe na valjanost Općih uvjeta korištenja odjeljka “Moj račun” u drugim pitanjima. U takvom slučaju, Lesnina i Kupac obvezuju se zamijeniti nevaljanu ili neprovedivu odredbu s valjanom i provedivom odredbom koja će biti što je bliže moguća ekonomskim namjerama. Isto pravilo primjenjuje se na ugovorne praznine.
  3. Lesnina ima pravo izmijeniti ove opće uvjete, ako to bude potrebno, u bilo koje doba. Lesnina će unaprijed obavijestiti Kupca o izmjenama, npr. putem elektroničke pošte ili skočnog prozora prilikom prijave u Korisnički račun. U pravilu, za izmjene općih uvjeta potreban je pristanak Kupca. Različito vrijedi samo za izmjene općih uvjeta iz sljedećih razloga: prilagođavanje promjenama propisa ili nadležnosti ili službenih zahtjeva, daljnji razvoj usluga unutar opsega Korisničkog računa te uvođenje novih usluga. U slučaju izmjena iz ovih razloga, Kupac ima mogućnost prigovoriti putem elektroničke pošte na adresu [email protected] ili pisanim putem unutar 30 dana od primitka obavijesti o izmjeni. Ako Kupac ne prigovori na vrijeme ili nastavi koristiti usluge i pogodnosti na koje se izmjene odnose ili na koje imaju izravan utjecaj, a nakon primitka obavijesti o izmjeni, izmijenjene odredbe smatraju se prihvaćenima. Lesnina će Kupcu ovo posebno naglasiti u obavijesti o izmjeni.